Islamic Marketing Strategy of PT Amanah Mulia Tours (AMWA Tours) In Umrah Pilgrims Recruiting 2011-2015
Abstract
Keywords
Full Text:
PDF (Bahasa Indonesia)References
Firdaus NH, Dasar & Strategi Pemasaran Syariah, Renaisan, Jakarta, 2005.
Gregorius Chandra, Strategi dan Program pemasaran, Gramedia, Jakarta, 2008.
H. Mohammad Zainuddin, Tuntunan Manasik Haji, Umrah & Ziarah, 2005.
Hermawan Kartajaya.Muhammad Syakir Sula, Syari’ah Marketing, PT. Mizan Pustaka, Bandung, 2006.
http://amwatour.com/profil. Diakses tanggal 10 April 2015, pukul 01.31 wib.
Philip Kotler & Kevin Lane Keller, Manajemen Pemasaran Edisi Ketiga Belas Jilid I, Erlangga, Jakarta, 2008.
Wahbah az-Zuhaili, Fiqih Islam Wa Adillatuhu, Gema Insani, Jakarta, 2011.
Sofjan Assauri, Manajemen Pemasaran, PT. Raja Grafindo Persada, Jakarta, 2002.
Thorik Gunara & Utus Hardiono Sudibyo, Marketing Muhammad, Takbir Publishing House, Bandung, 2006
DOI: http://dx.doi.org/10.29313/syariah.v0i0.2330
  Â